Na hrvatskim iskonima
Autor: knjiznica bukovac, 23. 10. 2017.
Učenici šestih razreda bili su na terenskoj nastavi u Senju i u Kraljevici te su se upoznali s počecima hrvatske povijesti i srednjovjekovne kulture. Kako im je bilo, pročitajte i pogledajte u nastavku, a ostale fotografije pogledajte ovdje.
U petak, 20. listopada 2017. godine učenici šestih razreda bili su na terenskoj nastavi „Na hrvatskim iskonima“.
Cilj terenske nastave bio je upoznati hrvatsku srednjovjekovnu povijest i kulturu na terenu te povezati nastavu Hrvatskoga jezika, Povijesti, Vjeronauka i Tehničke kulture pa smo se uputili u Senj koji u sebi krije mnoge zanimljivosti iz hrvatske povijesti.
U Senju smo uz stručno vodstvo razgledali katedralu i čuli mnogo toga o bogatoj senjskoj povijesti, prvoj hrvatskoj tiskari koja je radila u Senju, bogatstvu kulturnoga i povijesnoga blaga koje čuva taj grad. Kako je povijest Senja nezamisliva bez uskoka, posjetili smo i kulu Nehaj gdje smo čuli samo dio priče o uskocima. Razgledali smo kulu i uživali u pogledu s vidikovca.
Put nas je zatim odveo u zrinsko-frankopanski grad Kraljevicu gdje su učenici sudjelovali u radionici iz modelarstva i izrađivali su okvire za slike s glagoljaškim slovom svojega imena. Fotografije s radionice možete vidjeti i na Facebookovoj stranici Nacionalnog centra tehničke kulture. Posjetili smo i dvorac Nova Kraljevica u kojem smo čuli mnogo toga o važnosti obitelji Frankopan.
Umorni smo se vratili kući s mnogo novih spoznaja u našim glavama i bilježnicama.
Nataša Gaščić Đurkan, prof.
RASPORED ZVONA
1. sat 8:15 - 9:00
2. sat 9:05 - 9:50
3. sat 10:05 - 10:50
4. sat 11:05 - 11:50
5. sat 11:55 - 12:40
6. sat 12:45 - 13:30
7. sat 13:35 - 14:20
8. sat 14:25 - 15:10
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
21 OS Bukovac Zagreb-GPP 2023-24..pdf
21 OS Bukovac Zagreb Kurikulum 2023-24.pdf