Prevencija neprihvatljivog ponašanja

Škola je, osim obitelji koja je najvažnija, važan čimbenik odgajanja, jer okuplja djecu u dobi njihovog najintenzivnijeg tjelesnog i duševnog razvitka. Školski program uvodi mlade ljude u one vidove znanja i kulture koje društvo ili vladajuće grupe unutar društva smatraju važnim. Zbog snažnog odgojnog utjecaja na učenike u procesu odrastanja škola snosi veliku odgovornost, ali i zaslugu za duševno zdravlje djece. Ni jedan zadatak škole nije tako značajan kao pomoći učenicima da, u partnerstvu s roditeljima, razviju vještine samovodstva (planiranje i upravljanje vlastitim životom i karijerom), socijalne vještine (timski rad, komunikacija, nenasilno rješavanje sukoba, prezentacijske vještine), vještine djelotvornog odlučivanja (samostalno i participativno odlučivanje), organizacijske vještine (upravljanje zadacima/projektima, održivo i demokratsko upravljanje resursima).Raznim projektnim aktivnostima  učenici  uče o  o temeljnim demokratskim vrijednostima važnim za razvoj demokratskih odnosa u društvu ,kao i znanjima  o temeljnim demokratskim vrijednostima , unaprjeđuju   socijalne vještine (odgovornost, toleranciju, poštovanje druge osobe, pravednost, brigu za drugoga, komunikativnost, suradništvo), koje su bitne za aktivno sudjelovanje u razvoju demokratskog društva. Učenicima  se  ukazuje  na netoleriranje neprihvatljivog ponašanja kroz  načine  i metode  kojima učenici mijenjau svoje ponašanje. 

Roditelji uključeni u projekt uče o razvoju socijalnih vještina kod djece te o važnosti odgojnih postupaka i stila odgoja koji doprinose razvoju ličnosti spremne za odgovorno sudjelovanje u demokratskom društvu.

Radionice za učenike

 

  1. UPOZNAVANJE
  2. PRIJATELJSTVO
  3. OSJEĆAJI
  4. MOJA LJUTNJA I KAKO JE IZRAZITI
  5. EMPATIJA I PODRŠKA
  6. EMPATIJA I PODRŠKA
  7. POVEZIVANJE MISLI, OSJEĆAJA I PONAŠANJA
  8. POŠTIVANJE RAZLIČITOSTI
  9. BRIGA I ODGOVORNOST ZA DRUGE

Radionice za roditelje

 

  1. RAZVOJ ŽIVOTNIH VJEŠTINA
  2. KAKO SE NOSITI S PRKOSOM
Skip to content