Učenici 1. b razreda su u petak 10. 1. 2025. obilježili Svjetski dan smijeha.
Za početak odgovarali su na pitanja smiju li se često te što ih najviše nasmijava. Nakon toga su
pogledali video koji prikazuje drugu djecu koja se smiju te su se nasmijali zajedno s njima. Pomoću
tog videa zaključili su da je smijeh itekako zarazan! Saznali su kako se smijeh očituje posebnim
izrazom lica te su svi pokazali taj izraz lica i popratili ga glasovnim reakcijama. Saznali su kako se
djeca smiju barem 300 puta na dan, a odrasli samo 17 puta na dan, kako smijeh liječi nervozu te kako
je smijeh tjelovježba i pročitali smo nekoliko izreka o smijehu (Naša radost počinje u trenutku kad
uspijemo nasmijati druge, indijska poslovica, Koristite svaku priliku za smijeh. To je najjeftiniji lijek., G.
G. Byron).
Nakon toga odradili smo aktivnost Smiješni šešir. Učenici su stajali u krugu te izvlačilli papiriće sa
zabavnim aktivnostima pomoću kojih su sve nasmijali (poškakljaj osobu do sebe, ispričaj smiješni
događaj, pjevaj pjesmu kao baka bez zubiju, skači na jednoj nozi u krug s knjigom na glavi).
Zatim smo odigrali igru Ministarstvo smiješnog hodanja. Jedan učenik bio je ministar i morao je
osmisliti smiješni hod, a ostali učenici su ga pratili.
Učenici su nakon toga pogledali kratak film poznatog komičara Charlija Chaplina i nasmijali se
njegovom djelu.
Za kraj smo razred umjesto kazališta pretvorili u ludilište i prepričavali viceve i smiješne događaje
(ostavljamo par viceva koje smo prepričali).
Svaki dan s djecom popraćen je osmijehom, a ovaj je bio dvostruko više!
Učiteljica Mirta Majcug
Vicevi
Učiteljica nema pojma
Krenuo Ivica u prvi razred i poslije prvog školskog dana, upita ga mama:
– Što je Ivice, zašto si tako ljut? Kako je bilo u školi?
– Ma bilo je užasno, učiteljica ništa ne zna, sve je nas pitala!
Znakovi
Ivica je zakasnio u školu i učiteljica ga upita koji je razlog njegova kašnjenja.
Ivica će:
– Učiteljice, vi ste nas učili da moramo poštovati znakove.
– Pa?
– Na jednome je pisalo Uspori, škola.