preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bukovac Zagreb

 > Pedagog
 

Jadranka Bizjak-Igrec, dipl. ped. savjetnik

01/6463-106

jadranka.bizjak-igrec@skole.hr

 

Radno vrijeme školske pedagoginje

Ponedjeljak      od 13.00 do 19.00 sati          

Utorak              od   8.00  do 14.00 sati                   

Srijeda              od 13.00 do 19.00 sati           

Četvrtak           od   8.00 do 14.00 sati                   

Petak                od   8.00 do 14.00 sati kada su neparni razredi ujutro,

                         od 13.00 do 19.00 sati kada su neparni razredi poslijepodne

otvoreni sat za učenike: srijedom od 13.00 15.00 sati

otvoreni sat za roditelje: srijedom od 15.00 do 18.00 sati i prema dogovoru

 

Stručni suradnik pedagog

Osoba odgojitelja ili poučavatelja mora biti presudna, ona je najjače sredstvo pedagogije.

                                                                                                   Hartmut von Henting

U suvremenoj školi 21. stoljeća odgoj i pripremanje djece i mladih za samostalan život nemoguć je bez motiviranih  i kompetentnih stručnih suradnika pedagoga. Svrha je škole da se organizirano i holistički bavi odgojem i obrazovanjem učenika. Od škole  se  očekuje značajan doprinos skladnom razvoju  djece  i mladih  uz poticanje razvoja različitih sposobnosti, formiranje društveno prihvatljivih odnosa i primjerenog ponašanja u školi i izvan nje, pedagoško vođenje  učenika  tijekom učenja  i razvoja uz pristup  u odgoju i obrazovanju koji je pedagogijski utemljen.

Razvojno-pedagoška djelatnost (Jurić  2004;  Mušanović 2001;  Staničić 1989) sastavni je dio programa rada škole, čija je zadaća unapređivanje svih sastavnica odgojno-obrazovnoga rada.  Prisutna netransparentnost, nedorečenost i/ili nedosljednost u pojedinim područjima odgoja i obrazovanja često otežava rad, a ponekad i narušava mogućnost(i) kvalitetnog  djelovanja  pedagoga.

Uloga  stručnog suradnika pedagoga mijenja  se  zbog  suočavanja s novim društvenim i tehnološkim promjenama u društvu (ibidem). Uz stručne zadaće kojima se potiče usvajanje vrijednosti i navika učenika koje omogućavaju cjelovit razvoj osobnosti, praćenje razvoja  i postignuća učenika, pružanje savjetodavne pomoći svim  subjektima, učenicima, roditeljima/skrbnicima, učiteljima/ nastavnicima – osobito pripravnicima, obveze prerastaju  u  ulogu  voditelja, regulatora, koordinatora procesa, inovatora, organizatora, partnera/suradnika, motivatora i kreatora odgojno-obrazovnog procesa.

Djelovanje  stručnog suradnika pedagoga uključuje:  suradnju s učiteljima/ nastavnicima u području uvođenja pripravnika u samostalan odgojno-obrazovni rad;  analizu  pedagoških pojava;  istraživanje potreba sudionika odgojno- obrazovnog procesa u nastavi i izvan nje te praćenje i razvoj kvalitete rada škole.

Navedeno  se   odnosi  na   razvoj   komunikacijskih  vještina  svih   subjekata, poticanje razvoja strategija učenja i poučavanja, kreativnosti i kritičkog mišljenja, usmjeravanja na nove profesionalne uloge učitelja/nastavnika. Stručni suradnik pedagog preuzima i ulogu kritičkog prijatelja kao i druge  uloge vezane uz akcijska istraživanja, nove mogućnosti evaluacije odgojnog djelovanja, korištenja informacijsko-komunikacijskom tehnologijom u nastavi, sudjelovanja u  aktivnostima unapređivanja kvalitete   rada   škole,  osmišljavanju stručnog usavršavanja i druge.

Jedna od važnih  uloga  stručnog suradnika pedagoga je suradnja sučiteljima/ nastavnicima u izvođenju odgojno-obrazovnih aktivnosti, suradnja s razrednicima u planiranju i provedbi sata razrednika, uvođenje didaktičkih i metodičkih inovacija, primjena novih  tehnologija te doprinos humanizaciji međuljudskih odnosa i unapređenju kulture škole. Zadaće stručnih suradnika pedagoga proširene su i na savjetodavni rad i pružanje pomoći roditeljima/skrbnicima (Mušanović  2001) te suradnju sa stručnim suradnicima drugih profila zanimanja i svim institucijama koje su na drugi način, na primjer provođenjem zdravstvene i socijalne skrbi, uključene u skrb za dobrobit učenika.

Neposredni odgojno-obrazovni rad stručnih suradnika pedagoga podrazumijeva praćenje i rad s učenicima s poteškoćama u učenju i ponašanju, pružanju savjetodavne pomoći onima koji trebaju pomoć u različitim odgojno-obrazovnim situacijama kao što su izbjegavanje dolaska na nastavu, dugotrajni izostanci s nastave, neprimjerena i nasilna ponašanja, pomoć u učenju  i sl.

Važno  je naglasiti djelovanje pedagoga  u području promatranja i analize međusobnog odnosa subjekata odgojno-obrazovnog procesa, osobito u području komunikacije i unapređivanja školske  i razredne klime.

Prema Nastavnom planu i programu za osnovne škole (MZOŠ 2006) područja razvojno-pedagoške  djelatnosti sistematizirana  su   u  pet   ključnih skupina poslova: poslovi pripreme za ostvarenje školskog programa, poslovi neposrednog sudjelovanja u odgojno-obrazovnom procesu, vrednovanje ostvarenih rezultata, studijske analize i istraživanja, stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika i bibliotečno-informacijska i dokumentacijska djelatnost.

Navedene skupine  poslova imperativ su i izazov vremena u kojem djeluju i rade stručni suradnici pedagozi, kao najšire obrazovan profil stručnih suradnika (diplomiranih pedagoga i/ili profesora pedagogije), kompetentnih i osposobljenih rješavati otvorena pitanja  u sustavu odgoja i obrazovanja. U pravilu je riječ o izrazito  motiviranim stručnjacima, osposobljenima za kurikularno  planiranje i programiranje rada,  sudjelovanje u definiranju  pedagoških standarda i kriterija vezanih za učenje i poučavanje u školi, provedbu unutranjega i vanjskog vrednovanja rada, samovrednovanje svoga rada, s razvijenim vještinama za skupni/timski rad i suradnju sa svim subjektima odgoja i obrazovanja te spremnima trajno raditi na osobnom, stručnom i profesionalnom razvoju.

(iz Pedagoškog portfolija)

Priloženi dokumenti:
Ocjenjivanje.doc


Naša pedagoginja Jadranka Bizjak Igrec i sustručnjakinje mr. sc. Majda Fajdetić i Miljenka Galić, autorice su nove knjige Pedagoški portfolio - stručni prilozi za rad stručnih suradnika pedagoga u osnovnim i srednjim školama.

Knjiga sadržava primjere cjelovite pedagoške dokumentacije. Autorice nude pomoć u obliku planova, upitnika, anketa, radionica, primjera praćenja učenika, načina suradnje s roditeljima i razrednicima.

Pedagoški portfolio knjiga je namijenjena stručnim suradnicima pedagozima u osnovnim i srednjim školama, autorica Jadranke Bizjak Igrec, Miljenke Galić i mr. sc. Majde Fajdetić. Pedagoški portfolio novo je izdanje Profilove biblioteke za pedagoge, stručne suradnike, stručne djelatnike i roditelje.


ANKETE

ANKETA ZA SVE UČENIKE ZA KRAJ ŠK.GOD. 2016./2017.

ANKETA ZA UČITELJE ZA KRAJ ŠK.GOD. 2016./2017.

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
NATJEČAJI

          

VREMENIK PROVJERA
DOKUMENTI

 

ŠKOLSKI LIST

RASPORED ZVONA

 

Prije podne

1. sat     8.00 – 8.45

2. sat     8.50 – 9.35

Veliki odmor

3. sat     9.55 – 10.40

4. sat    10.45 – 11.30

5. sat    11.35 – 12.20

6. sat    12.25 – 13.10

7. sat    13.15 – 14.00



Poslije podne

0. sat     13.15 – 14.00

1. sat     14.00 – 14.45

2. sat     14.50 – 15.35

3. sat     15.40 – 16.25

Veliki odmor

4. sat    16.45 – 17.30

5. sat    17.35 – 18.20

6. sat    18.25 – 19.10

Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 9. 2012.

Ukupno: 500409
Ovaj mjesec: 1678
Ovaj tjedan: 574
Danas: 27
CMS za škole logo
Osnovna škola Bukovac Zagreb / Trnac 42, HR-10000 Zagreb / os-bukovac-zg.skole.hr / os-zagreb-033@os-bukovac-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju