preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bukovac Zagreb

 > Pedagog

Jadranka Bizjak-Igrec, dipl. ped. savjetnik

01/6463-106

jadranka.bizjak-igrec@skole.hr

 

 

R A D N O     V R I J E M E

               PARNI RAZREDI U JUTRO

                         Ponedjeljak      od 13.00 do 19.00 sati             Otvoreni sat za učenike:

                         Utorak               od 08.00 do 14.00 sati             Ponedjeljak od 13.00 do 15.00 sati

                         Srijeda               od 08.00 do 14.00 sati              Otvoreni sat za roditelje:

                         Četvrtak            od 08.00 do 14.00 sati              Ponedjeljak od 16.00 do 18.00 sati i prema  dogovoru

                         Petak                 od 08.00 do 14.00 sati

 

               PARNI RAZREDI POSLIJEPODNE

                         Ponedjeljak      od 13.00 do 19.00 sati             Otvoreni sat za učenike:

                         Utorak               od 08.00 do 14.00 sati             Ponedjeljak od 13.00 do 15.00 sati

                         Srijeda               od 13.00 do 19.00 sati              Otvoreni sat za roditelje:

                         Četvrtak            od 13.00 do 19.00 sati             Ponedjeljak od 16.00 do 18.00 sati i prema  dogovoru

                         Petak                 od 13.00 do 19.00 sati            

 

 

 

Naša pedagoginja Jadranka Bizjak Igrec i sustručnjakinje mr. sc. Majda Fajdetić i Miljenka Galić, autorice su nove knjige Pedagoški portfolio - stručni prilozi za rad stručnih suradnika pedagoga u osnovnim i srednjim školama.

Knjiga sadržava primjere cjelovite pedagoške dokumentacije. Autorice nude pomoć u obliku planova, upitnika, anketa, radionica, primjera praćenja učenika, načina suradnje s roditeljima i razrednicima.

Pedagoški portfolio knjiga je namijenjena stručnim suradnicima pedagozima u osnovnim i srednjim školama, autorica Jadranke Bizjak Igrec, Miljenke Galić i mr. sc. Majde Fajdetić. Pedagoški portfolio novo je izdanje Profilove biblioteke za pedagoge, stručne suradnike, stručne djelatnike i roditelje.

Treći kongres pedagoga pod nazivom “Pedagogija u vremenu promjene”

Autor: Darko Leskovar, 10. 10. 2018. 09:14

Hrvatsko pedagogijsko društvo (HPD) organiziralo je  Treći kongres pedagoga koji se održao u Zagrebu 13. i 14. rujna 2018. godine Kongres je  bio koncipiran kroz niz plenarnih predavanja i panel diskusija na kojima su ugledni znanstvenici i stručnjaci raspravljali o novim znanstvenim spoznajama i položaju pedagogijske znanosti, te refleksijama na proces odgoja i obrazovanja u vremenu promjene. Polje pedagogije kao znanosti te razna pitanja odgoja i obrazovanja predmetom su zanimanja sve većeg broja stručnjaka, ne samo s područja matične znanosti nego i drugih znanstvenih disciplina. Stoga je ovogodišnji Treći međunarodni kongres pedagoga poseban po tome što su uz pedagoge, kao posebni gosti, sudjelovati i drugi eminentni međunarodni znanstvenici.

Predavači su bili: prof. dr. sc. Vedrana Spajić Vrkaš, prof. dr. sc. Jasna Krstović, prof. dr. sc. Jasminka Ledić, prof. dr. sc. Maja Ljubetić, prof. dr. sc. Saša Milić, prof. dr. sc. Jasmina Klemenović, prof. dr. sc. Ivan Đikić, te dr. sc. Boris Jokić.

Našoj  pedagoginji  Jadranki Bizjak Igrec stručnoj suradnici savjetnici prihvaćen je rad na temu „Učiti kako učiti.“

[više]

Stručni suradnik pedagog

Autor: Darko Leskovar, 10. 10. 2018. 09:26

 

Osoba odgojitelja ili poučavatelja mora biti presudna, ona je najjače sredstvo pedagogije.

                                                                                                   Hartmut von Henting

U suvremenoj školi 21. stoljeća odgoj i pripremanje djece i mladih za samostalan život nemoguć je bez motiviranih  i kompetentnih stručnih suradnika pedagoga. Svrha je škole da se organizirano i holistički bavi odgojem i obrazovanjem učenika. Od škole  se  očekuje značajan doprinos skladnom razvoju  djece  i mladih  uz poticanje razvoja različitih sposobnosti, formiranje društveno prihvatljivih odnosa i primjerenog ponašanja u školi i izvan nje, pedagoško vođenje  učenika  tijekom učenja  i razvoja uz pristup  u odgoju i obrazovanju koji je pedagogijski utemljen.

Razvojno-pedagoška djelatnost (Jurić  2004;  Mušanović 2001;  Staničić 1989) sastavni je dio programa rada škole, čija je zadaća unapređivanje svih sastavnica odgojno-obrazovnoga rada.  Prisutna netransparentnost, nedorečenost i/ili nedosljednost u pojedinim područjima odgoja i obrazovanja često otežava rad, a ponekad i narušava mogućnost(i) kvalitetnog  djelovanja  pedagoga.

Uloga  stručnog suradnika pedagoga mijenja  se  zbog  suočavanja s novim društvenim i tehnološkim promjenama u društvu (ibidem). Uz stručne zadaće kojima se potiče usvajanje vrijednosti i navika učenika koje omogućavaju cjelovit razvoj osobnosti, praćenje razvoja  i postignuća učenika, pružanje savjetodavne pomoći svim  subjektima, učenicima, roditeljima/skrbnicima, učiteljima/ nastavnicima – osobito pripravnicima, obveze prerastaju  u  ulogu  voditelja, regulatora, koordinatora procesa, inovatora, organizatora, partnera/suradnika, motivatora i kreatora odgojno-obrazovnog procesa.

Djelovanje  stručnog suradnika pedagoga uključuje:  suradnju s učiteljima/ nastavnicima u području uvođenja pripravnika u samostalan odgojno-obrazovni rad;  analizu  pedagoških pojava;  istraživanje potreba sudionika odgojno- obrazovnog procesa u nastavi i izvan nje te praćenje i razvoj kvalitete rada škole.

Navedeno  se   odnosi  na   razvoj   komunikacijskih  vještina  svih   subjekata, poticanje razvoja strategija učenja i poučavanja, kreativnosti i kritičkog mišljenja, usmjeravanja na nove profesionalne uloge učitelja/nastavnika. Stručni suradnik pedagog preuzima i ulogu kritičkog prijatelja kao i druge  uloge vezane uz akcijska istraživanja, nove mogućnosti evaluacije odgojnog djelovanja, korištenja informacijsko-komunikacijskom tehnologijom u nastavi, sudjelovanja u  aktivnostima unapređivanja kvalitete   rada   škole,  osmišljavanju stručnog usavršavanja i druge.

Jedna od važnih  uloga  stručnog suradnika pedagoga je suradnja sučiteljima/ nastavnicima u izvođenju odgojno-obrazovnih aktivnosti, suradnja s razrednicima u planiranju i provedbi sata razrednika, uvođenje didaktičkih i metodičkih inovacija, primjena novih  tehnologija te doprinos humanizaciji međuljudskih odnosa i unapređenju kulture škole. Zadaće stručnih suradnika pedagoga proširene su i na savjetodavni rad i pružanje pomoći roditeljima/skrbnicima (Mušanović  2001) te suradnju sa stručnim suradnicima drugih profila zanimanja i svim institucijama koje su na drugi način, na primjer provođenjem zdravstvene i socijalne skrbi, uključene u skrb za dobrobit učenika.

Neposredni odgojno-obrazovni rad stručnih suradnika pedagoga podrazumijeva praćenje i rad s učenicima s poteškoćama u učenju i ponašanju, pružanju savjetodavne pomoći onima koji trebaju pomoć u različitim odgojno-obrazovnim situacijama kao što su izbjegavanje dolaska na nastavu, dugotrajni izostanci s nastave, neprimjerena i nasilna ponašanja, pomoć u učenju  i sl.

Važno  je naglasiti djelovanje pedagoga  u području promatranja i analize međusobnog odnosa subjekata odgojno-obrazovnog procesa, osobito u području komunikacije i unapređivanja školske  i razredne klime.

Prema Nastavnom planu i programu za osnovne škole (MZOŠ 2006) područja razvojno-pedagoške  djelatnosti sistematizirana  su   u  pet   ključnih skupina poslova: poslovi pripreme za ostvarenje školskog programa, poslovi neposrednog sudjelovanja u odgojno-obrazovnom procesu, vrednovanje ostvarenih rezultata, studijske analize i istraživanja, stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika i bibliotečno-informacijska i dokumentacijska djelatnost.

Navedene skupine  poslova imperativ su i izazov vremena u kojem djeluju i rade stručni suradnici pedagozi, kao najšire obrazovan profil stručnih suradnika (diplomiranih pedagoga i/ili profesora pedagogije), kompetentnih i osposobljenih rješavati otvorena pitanja  u sustavu odgoja i obrazovanja. U pravilu je riječ o izrazito  motiviranim stručnjacima, osposobljenima za kurikularno  planiranje i programiranje rada,  sudjelovanje u definiranju  pedagoških standarda i kriterija vezanih za učenje i poučavanje u školi, provedbu unutranjega i vanjskog vrednovanja rada, samovrednovanje svoga rada, s razvijenim vještinama za skupni/timski rad i suradnju sa svim subjektima odgoja i obrazovanja te spremnima trajno raditi na osobnom, stručnom i profesionalnom razvoju.

(iz Pedagoškog portfolija)

[više]

Treći kongres pedagoga pod nazivom "Pedagogija u vremenu promjene"

Autor: knjiznica bukovac, 10. 10. 2018. 10:10

Hrvatsko pedagogijsko društvo (HPD) organiziralo je Treći kongres pedagoga koji je bio koncipiran kroz niz plenarnih predavanja i panel diskusija na kojima su ugledni znanstvenici i stručnjaci raspravljali o novim znanstvenim spoznajama i položaju pedagogijske znanosti, te refleksijama na proces odgoja i obrazovanja u vremenu promjene. Našoj pedagoginji, stručnoj suradnici savjetnici Jadranki Bizjak Igrec prihvaćen je rad na temu „Učiti kako učiti“. U nastavku pročitajte opširnije.

[više]

 


NAJAVA DOGAĐANJA

BOŽIĆNI PLES za učenike od 5. do 8. razreda

PETAK 14.12. 

19-21 h

 
 
 
 
MOBILNOST/MOBILITY

 English version

 
E DNEVNIK

 
VREMENIK PROVJERA
 
RASPORED ZVONA

 
ŠKOLSKI LIST

 
LEKTIRA

 
DOKUMENTI
 
Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
ŠKOLSKA STRANICA
 
POVEZNICE

 
NATJEČAJI

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 9. 2012.

Ukupno: 612847
Ovaj mjesec: 2801
Ovaj tjedan: 591
Danas: 235
 
 > Pedagog
CMS za škole logo
Osnovna škola Bukovac Zagreb / Trnac 42, HR-10000 Zagreb / os-bukovac-zg.skole.hr / os-zagreb-033@os-bukovac-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju